(P)úvodní úvod

01.04.2021

Tady bych si chtěla - jako vzpomínku na to jak to tady všechno začalo v roce 2017 - uložit své původní intro. Text, který se tady na webu objevoval v letech 2017 - 2021 jako úvodní přivítání. Cítím se až rozechvěle z toho, že už tam tento text nebude, ale nadešel správný čas pro změnu.

S vděkem a radostí tedy...

"Vítej!

Pomalu se chýlí ke konci rok 2017, je mi třicet a je to jedno překvapení za druhým. Dva kotrmelce ve vztahové rovině a následné selhání těla mne postavily před rozhodnutí co se sebou. Letos v říjnu jsem totiž prožila jednu z největších příležitostí rozhodnout se, zda začnu pomalu umírat anebo se dám do kupy. Nečekaně jsem si díky téhle životní situaci uvědomila, že moje nelpění (na ničem včetně života samotného), na kterém jsem si posledních několik let zakládala, nemusí být vždy to nejlepší řešení.

Nedokážu teď shrnout, proč jsem se rozhodla (už podruhé ve svém životě) PRO život, ale vnímám že jsem se rozhodla správně. Dostala jsem k tomu maximální podporu svého těla, požehnání Shora i od blízkých lidí. Místo konzultací s lékařem paliativní péče jsem ukončila nezdravý vztah, převzala koordinaci Lesního rodinného klubu, nastoupila na dálkové studium, a hlavně si srovnala hodnoty a priority. Některé věci a situace (nejen) z procesu uzdravování ještě trávím - jsou až příliš velké a neuvěřitelné - ale přijímám fakt, že máloco bude jako dřív.

Pár dní před letošními Vánoci jsem dostala Adventní čajovou sadu, jejíž datum spotřeby připadá přesně na den mých třicátých čtvrtých narozenin, to znamená na rok 2021. A protože největším tématem celého bytí je pro mě už téměř dvacet let "budování živé motivace k životu", věnuji tento virtuální prostor symbolicky svému spontánně zrozenému tříletému projektu

"Vypij svůj Adventní čaj Kristýno"

Letos stíhám vypít pouze sáček s číslem 23, takže zbývá dalších dvacet tři sáčků, a hlavně MINIMÁLNĚ tři roky přede mnou :-)"